  • Data: 2012-02-08 12:39:21
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe w drewnianej podłodze
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli już cokolwiek robić to z sensem bo inaczej to stracony czas i
    > wyrzucone pieniądze.
    (..)
    > Zasypać keramzytem i ułożyć na min coajmniej 4 cm styropianu. Są także
    (..)
    > W bardzo wielu przypadkach usunięcie z drewnianego stropu starego
    > ciężkiego wypełnienia z żużla lub z polepy i zastąpienie go leciutkim
    > keramzytem umożliwia wykonanie półsuchej wylewki betonowej i zatopienie
    > w niej rur ale tu wypadałoby się skonsultować z jakimś konstruktorem
    > któryby się wypowiedział na temat obciążalności stropu. A mając
    > ogrzewaną podłogę betnową można szaleć z pokryciem od góry prawie
    > czymkolwiek

    Boję się odrywania desek. o ile wiem, ja mam na podłodze 2 warstwy
    desek, trzymają się na "balach" drewnianych. Natomiast sufit piętro
    niżej i wypłenienie - to czarna magia. zawsze mi się wydawało że sufit
    też jest na warstwie desek. jednak przy remoncie w swojej łazience
    chciałem powiesić suszarkę sufitową i niema w co się wkręcić. tzn
    srubokręt 20cm mogę wbijać w sufit w praktycznie dowolne miejsce! wbijać
    ręką. Tak jakby sufit był z gałązek z wapnem. Tak samo wypełnienie -
    podobno to "hasie" czyli żużel i inne pozostałości z pieca. Boję się
    tego ruszać. Czy ów kermazyt nie będize za cięzki?
    ToMasz