  • Data: 2011-07-20 14:11:31
    Temat: Re: okno w bud. drewnianym
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 20, 3:13 pm, "p 47" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:81601bac-0efe-4791-9d28-eabc5de06c91@
    en1g2000vbb.googlegroups.com...> Dziękuję za uwagi, ale zapomniałem dodać wcześniej,
    że moje okna sa

    > ok, to musisz kupić mocowania, jakie zaleca producent, powinien je
    > sprzedawać razem z oknami...
    >
    > pozdrawiam
    > s_13
    >
    > ___________________________
    >
    > Okna były kupioner wiele lat temu....
    >
    > A właściwie co może stać się niedobrego, jesli przymocuję okno drewniane
    > wkretami do ramy drewnianej.
    > W przypadku profili OCV  zapewne chodzi o unikniecie naruszenia profili, ale
    > w konstrukcji z drewna?

    Drewno pracuje.
    W cyklu zima-lato różnice w wilgotności mogą powodować zmiany wymiarów
    nawet o 3-5% (w poprzek slojow).

    Jesli przykrecisz na sztywno to albo rama ci sie rozrusza i moze
    popekac albo sie powygina i okna sie moga nie domykac.

    Bez fotki trudno cos poradzic.
    Czasem sie tutaj pojawia Robert Wańkowski i on na pewno by w oparciu o
    fotke doradzil.
    Mozesz skrobnac do niego emalie z prosba zeby zerknal na watek.
    Zalacz tez fotke okna i otworu.