  • Data: 2010-06-15 13:20:43
    Temat: Re: oparcie nadproży na murze
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Cze, 14:58, "Tornad" <t...@h...com> wrote:

    >  Jak napisal bodajze Bonawentura, ktory cial te nadproza, one nie maja pretow
    > odgietych wiec sprawa jest prosta - mnozna je spoko ciac. Bedzie to tylko

    Pytanie czy on cial dokladnie TE nadproza? Czy PODOBNE do tych -
    wygladajace tak samo, ale innego (lokalnego) producenta ?:) Dziwne
    wydaje mi sie, ze producent pisze o maksymalnym oparciu jezeli
    zbrojenie jest tylko dolem..

    Ja u siebie wylalem kilkanascie nadprozy samemu i zbroilem resztkami
    ze stropow wiec mam po 2 x dolem i 2 x gora z drutu fi14 lub fi12
    (wszystkie nadproza ok 1m dlugosci) - nic tego nie ruszy ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.