  • Data: 2017-07-07 22:55:52
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 22:31:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Skoro ponad 300m2 czyli pewnie z blisko 900m3 załatwiasz 3 wyciągami i to wg
    Ciebie zgodne z normą to szacun. Projekt wrzuć tu może komus sie przyda i wykorzysta
    u siebie

    Skoro wyciagam 150m3/h to i nawiewam 150m3/h :)
    W kazdym pokoju / pomieszczeniu mam wyciag albo nawiew zgodnie ze sztuka.
    W domu z wentylacja grawitacyjna czesto masz 0m3/h w wiekszosci pomieszczen,
    to jest dopiero niezgodne z norma :-)

    Czlowiek zuzywa 0,2m3 powietrza na godzine. Im wiekszy dom / wieksze
    przestrzenie, a liczba osob zamieszkujacych taka sama - tym wcale nie
    ma potrzeby wentylowac liniowo wiecej w stosunku do powierzchni.

    Skoro pranie mi schnie w pralni bez okien "przyklejonej" do lazienki
    w max kilka godzin bez wzgledu na pore roku, w lazienkach nawet przy
    dlugotrwalej goracej kapieli (czy prysznicu) nie paruja nawet szyby,
    w garazu i piwnicach mam sucho jak pieprz, to uwazam, ze wentyluje
    jak najbardziej wlasciwie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.