  • Data: 2011-10-29 10:55:10
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 12:24, Robert G <r...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik Adam napisa :

    > Nie b d si spiera , ale jako w tpliwe mi si to wydaje...

    Ale na jakiej podstawie tak sadzisz ? Grzejac wode od srodka zbiornika
    - nagrzejesz tylko jego gorna polowe. Jednak grzejac od dolu -
    nagrzejesz calutki :) Piczman chyba czy ktos inny z forum muratora
    kiedys wklejal nawet fotke bufora nagrzanego na maksa do granic
    mozliwosci z 4 termometrami na roznych poziomach - wszystkie
    wskazywaly ponad 90st C :-)
    pozdr.

    --
    Adam