    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: oskard lub kilof - gdzie kupić?
    Date: Thu, 28 Apr 2011 05:26:53 -0700 (PDT)

    On 28 Kwi, 14:09, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Dzięki.. zatem kupię kilof.
    > Tyle lat już żyję i jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś sam sobie wbił w
    > plecy, więc i mnie nic nie grozi :)

    Przed zakupem wybadaj jaki kilof jest dobry. Z doswiadczenia wiem ze
    te z marketow sa robione z dosyc miekkiego metalu. Zwroc uwage czy
    miejsce gdzie obsadza sie stylisko ma odpowiednio gruby przekroj i nie
    jest popekane. Kilofem sie czesto cos podwaza wiec warto nie kupowac
    czegos co przelamie sie szybko na pol.