    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: oszczednosci nr 4 by zlotowinfo (zestawienie)
    Date: Sun, 6 Feb 2011 17:04:35 +0100

    news:iimg44$ncd$1@news.onet.pl...

    > A to ma duże znaczenie? u mnie większość "klocków" jest klasy AA. Czy mam
    > się spodziewać jakiegoś ogromnego zużycia prądu?

    moj pomiar był błędny, komputer ma w czasie dość zróżnicowany pobór
    a porownywałem komp+wzmacniacz i komp bez wzmacniacza
    wzmacniacz dość stały, przy aktualnym trybie używania
    11gr dziennie, czyli ok. 6,5zł na 2 miesiace

    1 impuls licznika co 42s (6400imp/kWh)
    więc jeśli dobrze liczę (50gr dla uśrednienia, mam nocną taryfę)
    1/6400*60/42*60*24*0,5*0,667*62=6,64