    Date: Wed, 08 May 2013 13:08:55 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    <518a2efa$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2013-05-08 12:56, quent wrote:
    > Mniej niż wodny?
    > O ile mniej?
    > Czy w ogóle jest o czym pisać?

    Może niezbyt jasno sformułowałem swoje myśli.

    Chciałem przekazać tyle, że w przypadku odkurzacza wodnego IMHO znika
    (albo jest ograniczona) tylko ta jedna wada: wrzut syfu do odkurzanego
    pomieszczenia. Natomiast reszta wad zostaje i dochodzi jeszcze jedna -
    konieczność czyszczenia po każdym użyciu zasobnika.

    > [...] To jest kasa, która została w mojej kieszeni i to niebagatelna ;-)

    Nie to, żebym chciał się kreować na jakiegoś "dziadka". Ale od pewnego
    wieku więcej wagi przywiązuje się do wygody niż do kasy, którą za tę
    wygodę trzeba zapłacić.

    Piotrek