  • Data: 2013-05-08 15:25:58
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:518a4ecd$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...

    > No jak to gdzie?
    > Nie trzeba wietrzyć!
    > Zimą wietrzysz pewnie dom jakoś. Zwykle grawitacyjna działa do dupy bo za
    > mocno. Otwierasz okna przed snem... rano.
    > A zimy u nas dłuuuugie ;-)
    >
    > Mając reku nie robisz nic. Ciągle jest świeże powietrze.

    Ja mam swieze bez reku. Nie dusze sie, nie smierdze i nie mam wilgoci. To
    wszystko podobno powinno mnie dopasc przy wentylacji grawitacyjnej. Nie
    wietrze tez jakos szczegolnie zima. Nie zuwazylem zeby wentylacja
    grawitacyjna dzialala do dupy bo za mocno. Dziala tak jak doplywa powietrze,
    a nie wylatuje.
    Kolejny raz przy okazji dyskusji o rekuperatorach i wentylacji rozjezdzaja
    sie argumenty. Bo jezeli dziala za mocno to rozumiem, ze swiezego powietrza
    powinno byc az nad to o smrodzie i wilgoci tez nie moze byc mowy.

    Pozdro.. TK