  • Data: 2013-05-09 09:44:39
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:23:59 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Przyznaję, że nie wnikałem w ceny taką ofertę dostałem na jakichś targach, a
    >
    > że i tak nie byłem zainteresowany to nie sprawdzałem cen w sieci.
    Powiem Tobie jak to jest(a własciwie będzie bo z zakupem jednostki centralnej czekam
    az aktualnie użytkowany odkurzacz wyzionie ducha)u mnie:
    -jedno gniazdko na parterze, jedno na pietrze, tzw. szufelka w poblizu kuchni.
    Z racji tego że garaż w bryle budynku i róg garazu w środkowej części domu to rurek
    wyszło 7-8 metrów(z garażu na piętro 3m, z garażu przz ściane na korytarz-1 metr, do
    szufelki 3 metry. Koszt naprawdę symboliczny, robocizna własna czyli 0zł;)
    Jednostke centralną pewnie kupie Profi własnie- koszt ok 1700 ale w cene wliczona 9
    metrowa rura i ssawki.