  • Data: 2013-05-09 12:10:29
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:52:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Pierwsze o nich slysze - maja dobre opinie? Porownywales parametry z beamami np.?
    Wydatek powietrza / podcisnienie? Gdzies kiedys ktos pisal ze sa odkurzacze ze
    specjalnym separatorem na wlosy/siersc ale zupelnie nie wiem jak to wyglada i jak
    dziala, a bylbym w stanie wydac wiecej zeby to miec - moj pies spooro siersci dwa
    razy do roku zrzuca :-)

    Tak na szybko

    http://allegro.pl/odkurzacz-centralny-profi-40-zesta
    w-on-off-gratis-i3205259549.html
    A tu prawie dwa razy droższy Beam
    http://allegro.pl/odkurzacz-centralny-beam-355-progr
    ession-8-gniazd-i3164322516.html

    Zarówno siła ssąca jak i podciśnienie oraz wydajność lepsze wg parametrów ma Profi.
    Ale przed zakupem jeszcze na spokojnie wszystko przeanalizuję