  • Data: 2010-06-30 13:00:34
    Temat: Re: panele bez listew progowych? możliwe do wykonania??
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdż jakie mksymalne długości/szerokości bez dylatacji producent
    > dopuszcza.
    > Teoretycznie z powodu rozszeżalnosci temperaturowej mogą się Tobie te
    > panele wypaczać ale zalezy jaka powierzcnia.
    > Widziałem jeden pensjonat gdzie było panelami zrobione całe pietro i nie
    > było dylatacji w drzwiach/progach. Po prostu buyły kładzione bez zadnych
    > przerw tylko dylatacje od ścian.
    > Nic złego sie nie działo a wygądało to bardzo fajnie.
    > Ale ksiązki pisza ze przerwy powinny byc;)))

    No wiem o tym ale ja mam bardzo małe powierzchnie i tylko nieznacznie
    przekraczam podawane odległości bez dylatacji tylko nie wiem jak technicznie
    można to zrobić jeśli panele układa sie na KLIK zawsze od jednej strony. A
    jak do jade do futryny to musiałbym sie cofnoć do pokoju a to już chyba sie
    nie da połączyć panelu w drugą stronę:(

    Pozdrawiam
    Mariusz