  • Data: 2010-06-30 14:42:28
    Temat: Re: panele bez listew progowych? możliwe do wykonania??
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 14:35:21 +0200, "Mariusz" <m...@i...pl>
    napisal(a):

    >Mam problem chciałem położyć sobie panele na poddaszu użytkowym jeden wzór
    >na korytarzu i w pokojach i marzyło mi sie że nie będzie listew progowych w
    >drzwiach ale teraz sie zastanawiam czy jest możliwe takie ułożenie:((.

    Jest mozliwe, zrobilem tak u siebie, wyszlo super. Tylko wczesniej sporo
    czasu poswiecilem na pomiary i obliczenia, zeby np. w ktoryms miejscu nie
    wyszedl mi przy scianie pasek o szerokosci 1 cm :P Z tymze ja to robilem
    jeszcze przed zalozeniem drzwi (oscieznice nakladane).
    Zrobilbym fotki, ale mam balagan :P

    --
    Maciej