  • Data: 2010-11-05 11:16:58
    Temat: Re: panele drewniane
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iavue2$i3m$2@news.task.gda.pl...

    > A jakież to masz pytanie dot powyższego?

    Planuje połozyc na podłogówkę pływajaca podłoge 3 warstwową. W ramach
    oszczednosci na materiale i grzaniu wymyslilem ze połoze 10mm w miejscach
    mniej oficjalnych. Deseczki obejrzałem , z zewnatrz wygladaja niezle ale
    jestem ciekawy czy ktos cos takiego kladł. i jak to wyglada po sezonie. czy
    na podłogowce deski nie beda sie wichrowały, łodeczkowały czy jak to zwał.