    From: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: panele i motyw na panelach
    Date: Sun, 17 May 2009 22:19:37 +0200

    Dzięki za info. Pomogło nam bo nie byliśmy pewni. W sumie szkoda bo by mogło
    być ładniej :)

    Ogólnie zrobiłem mały odstęp od ściany - tak 0,5 cm do 1 cm. Czy to nie za
    mało? Przyznam sie że jest też z 1-2 panele które dotykają do ściany :) mam
    nadzieje że nie będzie później zonka że mi to spuchnie czy coś w tym
    rodzaju. Czy to rozszerzenie paneli wiąże się z tym że po otwarciu z paczki
    dostają powietrza? Moje paczki nie były szczelne (wiele dziur w folii).

    Na koniec polecam każdemu samodzielne kładzenie paneli. Ja robie taką małą
    piłą do cięcia paneli z casto za 150 zeta. Dla mnie ta inwestycja oraz
    decyzja że robie to sam a nie "boska ekipa" to jedna z lepszych decyzji w
    tym roku, okazuje się, że nie jest to wszystko takie trudne jak się wydaje i
    teraz będę sam robił docieplenia, kładł płytk itd no i co najważniejsze -
    kobieta jest zadowolona bo kasa zostaje w domku :)

    pozdrawiam

    Maciek