  • Data: 2009-01-23 23:56:16
    Temat: Re: panele lub deska na ogrzewaniu podłogowym (fotki Paszka)
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Zwykłych paneli się nie klei.
    :)
    a sa jakies specjalne?
    :)

    > Dylatacje raczej napewno jakieś są, chyba nikt nie układa paneli od samej
    > ściany...
    :)
    przy bumie budowlanym namnozlo sie roznej klasy "fachowcow"
    wiec wszystko jest mozliwe
    :)
    nie zmiescilem wszystkich fotek Paszka
    na innych bylo widać, ze w tm pomieszczenie mial laczone plytki z panelami

    > Układając wzdłuż do okna wydłużysz optycznie całe pomieszczenie. Szczerze
    > mówiąc, ja bym układał właśnie wzdłuż okna, nawet za cene tych widocznych
    > szczelin, ale to tylko kwestia Twojej estetyki.
    :)
    Pomijajac kwestie swiatla i cienia
    to wiecej sensu w wydluzanie krotszego wymiaru ?
    Zgodze sie natomiast, ze dla wkonawcy ukladanie wzdluz najdluzszego
    wymiaru jest mniej pracochlonne
    :))

    > Moze jednak jakas giętka listwa przypodlogowa albo delikatnie wystający
    > cokół pod którym schowasz panele?
    :)
    Co masz na mysli piszac cokole bo nic mi sie ne kojarzy,
    Myslalem o zrobieniu takiej wygietej listwy przypodlogowej:
    na szablonie kleisz kolejno doginajac sciaskami cienkie listwy
    a pozniej zrobic frez

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/