  • Data: 2020-03-04 13:23:46
    Temat: Re: panele podlogowe
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 4.03.2020 o 00:13, Adam Sz. pisze:

    > W ogóle nie kolidują. Sąsiadce projektowałem podłogówkę pod deskę barlinecką
    > i działa bez ani jednego kaloryfera.

    Polskiemu "projektantowi" nic nigdy z niczym nie koliduje -
    wszystko dasie i bedzie pani zadowolniona. I fizykę ma on
    w dupie już od podstawówki. A to fizyka mówi, że przy
    ogrzewaniu podłogowym izolacja nad rurkami, jakakolwiek,
    koliduje - mniej lub bardziej - z efektywnością ogrzewania.
    Z tego powodu ogrzewanie podłogowe najlepiej sprawdza się
    w łazience, czy kuchni, gdzie standardowo kładzie się płytki
    ceramiczne. W salonie też - albo rybka, albo pipka: są płytki
    udające tak parkiet, jak deska barlinecka udaje deskę.