  • Data: 2020-03-04 16:04:31
    Temat: Re: panele podlogowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 marca 2020 15:47:02 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Jak ci sie nudzi to sprobuj policzyc jak dla tego mieszkania zmieni sie potrzebna
    temperatura wody na dolocie jakby na tej podlogowce wylewki wogole nie bylo a rurki
    byly by aluminiowe. I potem jakie bylo by COP pompy. Bo to jest to co gumisie lubia.
    Mniej piniendzy na ogrzewanie. Alternatywnie policz to samo COP/kWh na sezon dla tej
    instalacji z i bez paneli z drewna.

    > Taka ciekawostka.

    Jak miałem czas i się tym zajmowałem bardziej to liczyłem to wiele razy i
    na wiele sposobów. Przy płytkach w całym domu zamiast paneli ogrzewanie
    zamiast 1800 pln / rok wyszłoby mnie może 1750 pln / rok. Gra nie warta
    świeczki :) Panele dają *znikomy* opór.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.