  • Data: 2011-02-11 09:52:06
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > To może deska sosnowa i porządny lakier?

    Moim zdaniem bez sensu, bo koszt dobrego drewna w podłodze lakierowanej to mniej
    więcej połowa kosztów. Dając sosnę, zaoszczedzisz z 10-20%. Niedawno w
    leroy-merlin była jakaś deska merbau 10mm, chyba za 60zł. Deskę 15mm można kupić
    za jakieś 70-80zł. Niestety, do tego dochodzi położenie (ok. 50zł), klej (30zł),
    lakier (30zł).
    Jeśli zrobienie podłogi się zleca, to ja wybrałbym opcję z cyklinowaniem i
    lakierowaniem (lub olejowaniem).
    Jeśli Maniek ułoży sobie sam - finish parkiet na klej. Aby zniwelować
    nierówności, można kupić np. merbau z rowkami V między deskami. Sąsiad ma i mnie
    się bardzo podoba.
    Panele to niestety tandeta... Ale najlepsze rozwiązanie przy małych dzieciach.

    --
    Bartek