  • Data: 2021-12-02 20:09:58
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 02 Dec 2021 19:58:09 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Ile on ma "Twoich" cykli?

    To zależy o jakich cyklach mowa. Te akumulatory są przystosowane do pchania
    dużego prądu ale krótkotrwałego i doładowanie, drenowanie ich ciagłym małym
    prądem poniżej 60% szybko je skońćzy. Wiem, bo dwa potężne akumulatory (do
    diesla, nie pamiętam, około 100 miały) zajechałem swoim CarPC w Mazdzie6.
    Teoretycznie powinny działać, tak wynikało z wyliczeń poboru prądu przez
    miniPC który tam zainstalowałem, ale parę razy za mocno na postoju
    rozładowałem i było zaraz po akumulatorze.

    --
    Pozdor
    Myjk