  • Data: 2021-12-03 08:25:05
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kotły z zamkniętą komorą spalania niczym się nie różnią
    > Jak jest gaz spalany to są spaliny i są usuwane przez komin
    > a to że jest jeden kanał i ktos go nazwie wentylacyjnym
    > to przecież niczego nie zmienia

    pi razy oko, budynek ma 100m2 po powierzchni na 4 kondygnacjach. po
    pomieszczeniach były porozrzucane kafloki (nie wiem jak i ile, bo to
    było 50 lat temu). teraz każdy ma kocioł co i kaloryfery. przy czym w 2
    lokalach jest wyrzut spalin za ścianę.Tak więc mamy jeden komin z 4
    szachtami zajęty. koniec. W budynku fizycznie istnieją jeszcze 3 osobne
    kominy, oddalone od tego używanego o 15 metrów. te kominy nie mają na
    dole wyczystek, nie mają wejść do kanałów kominowych z pomieszczeń.

    Natomiast jeśli istneije metoda zamocowania paneli słonecznych na dachu
    tak aby nie dziurawić papy - chętnie z niej skorzystam

    ToMasz