    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: papa pod dachówkę
    Date: Mon, 9 Jul 2012 04:07:12 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2012 12:36:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dokładnie
    > Dodatkowo jak ma np kopertowy dach to na blasze będzie mnóstwo odpadów i wyjdzie
    drzoej jak dachówka

    Doam jeszcze jedną uwagę- w zeszłym roku latem w mojej rodzinnej miejscowości było
    gradobicie- grad wielkości piłek do golfa- dachy z dachówki prztrwały, dachy z blachy
    niestety nie.
    U mojego szwagra np jedna z lepszych i droższych balch- przetrwac przetrwała ale na
    całości wgniecienia a w okolicach wgniecień pojawiają sie peknięcia farby czy tego
    czegoś czym ta blacha jest powleczona- wtedy fotki tou na grupie publikowałem
    Producent roszczenia nie uwzględnił, ubezpieczyciel wypłacił co prawda kilka tysięcy
    złotych ale sporo za mało na wymiane całego pokrycia.
    Obok dach kryty dachówką cementowa przetrwał gradobicie. A grad był taki że w kilku
    autach szyby pękły.