  • Data: 2009-01-30 10:48:17
    Temat: Re: parapety - jak i kiedy montowac
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odkształci. Co do ceny to chyba jest podobnie, no chyba że mamy drewno a
    > znajomy robi to wtedy wychodzi taniej.

    Mi wychodzi ~55-65zl za metr z montażem i wszystkimi materialami. Brzoza,
    klejonka, 4cm chyba wyjdzie gotowa (grubosc).

    Marmury i inne kamienie na parapetach coz u nas odpadly bo kojarza mi sie z
    wszelkimi urzędami - ZUSy, skarbówki, Izby rzemieslnicze, wydzialy
    architektury, komisariaty...wiec zdecydowalismy sie drewno. Mam nadzieje ze
    nie bede zalowal ;)

    Dzieki wszystkim za rady dotyczace montazu, troche sie rozjasnilo.

    Pozdrawiam

    Kane