  • Data: 2022-07-19 00:11:48
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 18 lipca 2022 o 20:30:14 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    ja wynajmuje mieszkanie w kamienicy >to dwa różne światy.
    > To sam Sobie ładnie wyjaśniłes ze pisanie że koszty najmu to 10%dochodu to bzdury.
    > I już wiesz dlaczego nie znalazłeś w Łodzi mieszkania na wynajem za 600- 1000zl
    > I zgadnij dlaczego w ostatnich miesiącach koszty wynajmu w Łodzi wzrosły średnio o
    16%
    > I dlaczego Łódź(władze Łodzi) ciągle buduje/ obiecuje wybudować kolejne mieszkania
    komunalne/ socjalne nie przejmując się Twoimi tezami że mieszkań już teraz jest za
    dużo.
    > I zrób w wolnej chwili test- daj ogłoszenie że masz mieszkanie do wynajęcia.
    > Napisz tuta
    W Łodzi nie buduje się mieszkań komunalnych bo w tej chwili miasto ma pulę prawie
    dziesieciu tysięcy pustych mieszkań i 1600 osób które takie mieszkanie chca mieć.
    Wcześniej dałem linka do tej informacji. Jak ślepy i głuchy jesteś to mnie nic do
    tego. Sądzisz że jak będziesz udawal że sprawy z rosnącym nadmiarem pustostanów
    mających wpływ na obniżenie cen na rynku najmu okazjonalnego i spadek cen mieszkań to
    ceny będą rosły?