  • Data: 2010-02-23 16:53:12
    Temat: Re: pe?ne szambo w 3 tygodnie?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:
    > Do pierwszej zimy ? Do drugiego tapniecia ? Wybacz sarkazm, ale nie znam nikogo
    komu udaloby sie utzymac szczelnosci betonowych kregów.

    Mi sie udało, a ponadto poziom szczelnosci "samopodnosil" sie :-)
    W pierwszych miesiacach przybywalo deszczówki, ale gleba gnana
    deszczem dokladnie osypywala kregi. Teraz z duza doza pewnosci
    moge powiedziec, ze ani nie ubywa, ani nie przybywa.

    Jak to mozliwe? Kręgi są ustawione w niebywale gliniastej ziemi.

    pozdro
    --
    A S