eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Date: Sun, 21 Jun 2009 17:22:42 +0200

    Yzedef wrote:
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > kiki a ty zaczynasz trolowac.. draznja juz mnie od dawna twoje
    > komentarze w prawie kazdym watku jako eksperta!, a powiedz jakie masz
    > doswidczenie teoretyczne?? oprocz wlasnej budowy, studiowania usenetu
    > oraz stron producentow materialow to chyba troche malo aby byc
    > wiarygodnym i rzeczowym doradca, czlowieku troche wiecej luzu i
    > obiektywizmu.. kazdy wykonawca to zlodziej tak?, a murzyni kim sa?
    > zydzi kim ?, cyganie?. Kolega Marek ma racje szkoda kasy, no chyba ze ma
    > sie jej w cholere..
> [...]

    lepiej nich sprawdzi czy domy, które stoją już od 100 lat tez mają
    fundamenty zbrojone jak bunkry i wieńce zbrojone jak belki żelbetowe pod
    czołgi.

    Nie twierdze że wykonawcy sa bez winy ale to co roni kiki to jest jakaś
    krucjata labo nawet polowanie na czarownice.

    głębokie przekonanie że ma sie rację czasem jest dobre ale częściej prowadzi
    nas na manowce. Ostatnio prowadziłem dyskusję z klientem który twierdził że
    10cm styropianu wystarczy, ze podłogi na parterze na neiogrzewanaymi
    piwnicami nie trzeb izolować, chciał żebym mu robił co z rur stalowych
    spawanych itp... Był kompletnie głuchy na moje argumenty.

    acha najlepsze było to co zobaczyłem na strychu, elementy drewniane które
    popękały (jak to drewno ma w zwyczaju było pracowicie wzmocnione jakimiś
    monstrualnymi ściągami z kątowników stalowych :)