eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 15:54:56
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1lj8a$kne$1@news.onet.pl...

    A w ogóle jestem za tym żeby wprowadzono obowiązkową przynależność do cechów
    i weryfikacje kwalifikacji zawodowych żeby byle kto nie miał prawa nawet
    malować ścian w pokojach bez wymaganych, potwierdzonych certyfikatów. Jestem
    za reglamentacją zawodów budowlanych. Za koncesjami odnawianymi co kilka
    lat.
    Chciałbym raz kiedyś coś zlecić i codzień nie stać nad ekipą z batem.