    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: peknięta szyba
    Date: Wed, 7 Jul 2010 13:45:03 -0700 (PDT)

    > Profil plastikowy
    > wyjąłem za pomocą dłuta do drewna - włożyłem do oporu i mocne wygięcie
    > - wkładanie na środku, trochę na siłę.

    tego się obawiam, że uszkodzę okleinę, profil jest tak spasowany, że
    szczeliny nie widać, myślę o użyciu jakichś drewnianych narzędzi, i
    tak przyglądając się przekrojowi http://www.ljkovo.cz/elitaczschoeco.jpg
    , i patrząc na zamocowanie profila, to wydaje mi się, że najpierw
    powinienem docisnąć profil do szyby (gumowa uszczelka to umożliwia), a
    dopiero potem podważać, powinno udać się bez szkód :-) jakoś przecież
    fachowcom to się udaje :-)

    BTW obawiam się jednak, że mógł mieć rację szklarz, który stwierdził,
    że przy tej (wilgotnej) pogodzie, wypełnienie ramki (jakiś środek
    chłonący wilgoć) już się do niczego nie nadaje, ale nic to, koszt
    zwykłej szyby i silikonu niewielki, jak się nie uda samodzielna
    naprawa, to zamówię cały zespół :-)

    pozdrawiam
    s_13