  • Data: 2012-09-16 20:48:58
    Temat: Re: piana anty do umywalki/zlewu
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 września 2012 10:44:07 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > Czesc,
    >

    > nie wiem gdzie zapytac, ale moze pomozecie.
    >

    > Czy jest jakis taki srodek czystosci, ktory sluzylby do czyszczenia (z
    >
    > bakterii, grzybow tzw. glutow ktore sie namnazaja) otworow
    >
    > umywalki/zlewu, wanny - oplyw) ale w postaci piany, ktora rozprezylaby
    >
    > sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    >
    > uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?
    >

    > --
    >
    > ThinkXtra

    Jasne że jest. W TV shopie go reklamowali. Dokładnie takie jak chcesz. Opakowanie
    chyba 7 dych kosztowało. Ale dodawali super ściereczkę. Jak potrzebujesz to tam
    szukaj. Tak przy okazji. Zapewne wiesz że jak pozbawić człowieka kontaktu z
    nieszkodliwymi bakteriami to po pewnym czasie taki człowiek może kitę odwalić.