  • Data: 2009-03-30 19:56:42
    Temat: Re: [piatek] sen szalonego instalatora
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" wrote:

    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie no, faktycznie masz rację. Jakże ja śmiałem podważać Twoją wypowiedź
    > na mój temat ?
    > Ty masz rację, bo Ty masz rację, bo Ty tak uważasz, że masz rację :)
    Ty chyba masz faktycznie problemy z osobowością, ja wiem że znasz się na
    wszystkim nalepiej, jeszcze ci tylko brakuje miotłę w tyłek wsadzić to
    za sobą posprzątasz.
    A teraz poważnie, wyobraź sobie że są ludzie nktórzy wiedzą dużo, a może
    nawet więcej od ciebie, i ja mam w nosie czy mam rację czy nie, mnie to
    wisi, za stary jestem aby się tym przejmować.

    > Mniej ironizując, śmiem twierdzić, że jest bardzo małoprawdopodone, żeby
    > ktoś pozostawił takiego "babola" i przez kolejne 20 czy 30 lat ktoś inny
    > się nie zorientował, że jest mu zimno, a później przyszedł jeszcze
    > fachowiec i nie zauważył "babola", kiedy wymieniał zawykłe zawory na
    > zawory termostatyczne. Naprawdę uważasz, że aż tylu idiotów, przewinęło
    > się przez to mieszkanie ?
    Powiem krótko, młody jesteś mało widziałeś, to co poprzednio napisałem
    pisałem na podstawie doświadczenia, a trochę po różnych budowach się
    poponiewierałem.

    > Co zaś się tyczy "jednorurowej instalacji" to nie chodzi o jednorurową
    > instalację, lecz o ostatni grzejnik na tej nitce,
    Ale wtedy nikt się w takie kombinacje nie bawił, pamiętaj że projekty
    bloków nie były robione na kolanie tylko przez duże biura i dobrze
    sprawdzone, mogę się założyć o każde pieniądze że w projekcie tego nie było.

    który się wpina w ten
    > sposób, żeby zabezpieczyć to co jest wyżej przed zamarznięciem np.
    > odpowietrzenie, albo nawet i grzejnik.
    >
    > Nie wnikam w to czy coś powyżej było planowane czy też nie, lecz o stan
    > obecny i to, że wcale nie musi to być "babol", lecz jak najbardziej
    > robota zamierzona i zgodna ze sztuką.
    Jakby to "coś" miało być zgodne ze sztuką to pomiędzy gałęziami
    grzejnika powinien być zawór równoważący, ale ty tego nie zuważyłęś :)
    Tak że proszę może nie wypowiadaj się na tematy hydrauliczne bo będę cię
    musiał wrzucić do KF-a :)

    Może być, ale nie twierdzę, że
    > jest. Ty natomiast twierdzisz, ze wiesz lepiej. Pytam się na podstawie
    > czego tak twierdzisz ?
    A co mam ci dyplom pokazać?

    --
    -----