  • Data: 2009-03-30 21:32:41
    Temat: Re: [piatek] sen szalonego instalatora
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gqr89l$c7k$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie, bo pion jest prawdopodobnie drożny, ale spawy zawsze robia jakieś
    > miejscowe opory, mogło być tak że to wystarczyło żeby grzejnik lekko
    > grzał, bo na pionie był lekki opór i kierował część wody do grzejnika.
    > Jakby nie był drożny to każde zakręcenie grzejnika odcinałoby wwszystkie
    > na nim, jeżeli to była suszarnia to nawet tego nikt nie zauważył :)

    Po pierwsze to on jest podpiety do odplywu. Po drugie, jak zapewnic, zeby
    woda wplywala od gory do grzejnika i wyplywala dolem? To sa dwa identyczne
    podlaczenia, slupy wody tez takie same, wyglada na to, ze stopien
    schlodzenia wody w grzejniku bedzie musial byc tak sam jak na tym kawaleczku
    rury miedzy podlaczeniami. Nie ma sily, kaloryfer bedzie zimny.