  • Data: 2012-05-25 21:50:02
    Temat: Re: piec gazowy i normy
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fbfdef4$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...

    > Za budowę tak, ale ty jako instalator odpowiadasz za instalowania bubli
    > niezgodnych z normami!
    > Jeśli piec piec posiadał zabezpieczenie ale z powodu wady fabrycznej nie
    > działało to w wypadku zatrucia ty będziesz odpowiadał za śmierć
    > spowodowaną instalacją niesprawnego pieca a nie producent.
    > A mowa była chyba o nowym piecu a nie starym.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem wczęśniej, bo jak widzę albo masz
    problemy z czytaniem, albo z rozumieniem tego co czytasz.

    Pozwolę sobie zacytować ten fragment mojej wczęsniejszej wypowiedzi:
    "Serwisant sprawdza czy dane urządzenie typ/model posiada ww dokumenty oraz
    czy dany egzemplarz posiada parametry podane przez producenta."
    Rozumiesz co oznacza słowo "parametry"?