  • Data: 2011-03-29 21:21:29
    Temat: Re: pistolet/zestaw do malowania
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ims26p$k29$1@news.task.gda.pl...
    > hej
    >
    > jako, że właśnie po raz kolejny musiałem odmalować mieszkanie, a pewnie
    > będę to musiał robić jeszcze nie raz, zastanawiam się nad inwestycją w
    > zestaw do malowania pistolet z kompresorkiem
    >
    > mam zatem pytania, czy jest tu ktoś na grupie, kto coś takiego posiadał,
    > posiada, używał i może coś konkretnego powiedzieć?
    >
    > interesują mnie takie sprawy jak:
    >
    > po pierwsze, jak z czystością, obecnie malowałem praktycznie bez
    > zabezpieczeń, czyli bez folii itd, jedyne co zrobiłem to okleiłem taśmą
> [...]

    Mój kolega który zajmuje się pracami remontowymi ma średniej wielkości
    agregat WAGNER który kosztował około 4 tyś. Działa i się sprawdza. Tańsze i
    mniejsze w użyciu profesjonalnym nie zdawały egzaminu, większy i droższy nie
    był mu potrzebny.
    To co ma sprowadził z USA. W PL ten sam model kosztował lekko ponad 5 tyś.