  • Data: 2015-10-17 11:09:35
    Temat: Re: plany kolibra ;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 października 2015 10:53:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > dokladnie jaka - mam frezarke gornowrzecionowa z mozliwoscia przykrecenia
    > do stolu - jakby ja tak przykrecic od dolu do stolu i do wrzeciona
    > przykrecic jakis trzpien do szlifowania to byloby idealne narzedzie do

    O, cos takiego:

    http://www.elektrovip.pl/product-pol-40645-TRZPIEN-S
    ZLIFIERSKI-CYLINDRYCZNY-12mm-WF2171000-.html

    Trzpien ma 6mm wiec do frezarki idealnie by pasowal. Frezarka ma mozliwosc
    ustawienia obrotow - moze na najnizszych by to dalo rade :)

    Jak nie to bedzie trzeba kupic albo zrobic taki stolik do dremela - tam jest
    duzo wiecej roznego typu i mniejszych koncowek do szlifowania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.