  • Data: 2010-10-13 17:30:24
    Temat: Re: płoty i ogrodzenia
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "s_13" napisał:
> [...]
    > - ustawa Prawo budowlane,
    > - rozporządzenie ministra infrastruktury w sprawie warunków
    > technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    > - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
    > - rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu ustalania
    > wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w
    > przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    > a na zimowe wieczory proponuję Kodeks Cywilny, gdzie masz wyjaśnione
    > sprawy własności wspólnego ogrodzenia z sąsiadem (kto buduje, kto

    więc chłopie, jakoś nikt mi tutaj nie wymienił tej setki ustaf, ty podałeś
    cztery, a piszesz o setkach, ktoś te ustawy zna, albo wie jakie one są, czy
    po prostu w tym prawie jest taki burdel że ho ho i nic nie wiadomo?:O)

    > jak normalnie zapytasz (ustnie, nie pisemnie), to normalnie dostaniesz
    > odpowiedź taką samą drogą, ale ustne zgłoszenie zamiaru budowy już
    > raczej w wydz. architektury ci nie przejdzie... :-)

    zapytanie i odpowiedż ustna nie ma znaczenia, bo nawet jak ją dostaniesz to
    najczęściej fałszywą a w razie problemów nie masz możliwości powołania się
    na nią:O(