    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płytki 1,70m czy do sufitu ?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 13:04:41 -0800 (PST)
    <b...@g...googlegroups.com>
    <e...@c...googlegroups.com>

    On 29 Lut, 12:56, Adam <a...@g...com> wrote:

    > A po co uzywasz kostek w puszce z gniazdem ? Na cala swoja instalacje
    > w zadnym gniazdku nie uzylem ani jednej kostki.

    A ja uzylem w paru miejscach.
    I co z tego?
    Kostek nie tylko uzywa sie w puszkach z gniazdkami. Ten sam problem
    moze sie pojawic w skrzynce rozdzielczej.
    Tam sie raczej tnie kable prawie na styk bo miejsca nie zawsze jest
    dosyc zeby wszystkie pomiescic, szczegolnie ze teraz podobno modne
    jest puszczanie do gniazdek kabli 2,5mm2.

    Jesli ktos nie jest obeznany z tego typu robota to bedzie musial najac
    kogos do zrobienia instalacji. I moze trafic na ciaproka, ktory kable
    przytnie na styk a potem pokiereszuje tak ze trzeba bedzie poprawiaci
    drut ma szanse sie uszkodzic...

    > Wiec wyeliminuj problem - czyli ciaproka. Ja sobie sam instalacje
    > robilem - Ty zapewne u siebie tez skoro ogarniasz po 16 skretek w
    > pokoju. Wiec o jakim ciaproku mowisz ?

    O potencjalnym ciaproku u watkotworcy.
    Na pewno wyczytales ze u siebie nie dalem peszli na kable elektryczne.
    Pytacz nie jest ciekawy jak u siebie zrobilem. Ciekawi go co moze
    pojsc zle. To ze u Ciebie/Mnie takie cos nie zachodzi i ci sie w
    glowie nie miesci to pytacza nie ciekawi.

    > Nie - ale uswiadamia mi to troche z kim mam do czynienia :)
    Widze ze nie czytasz na co odpisujesz. Mam na mysli posty tak ze dwa
    poziomy wyzej.