    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płytki w łazience wąskiej i długiej
    Date: Sun, 2 Oct 2011 13:02:18 +0200

    > czy jest jakis sposob zeby oszukac oko?

    tak myślę, przenoszę logikę z ubrań, jeżeli jest ktoś
    gruby raczej nie powinien zakładać bluzy w poziome paski
    a szczupli i wysoci nie powinni zakładać ubrań w pionowe paski.

    Wyda się, że płytki które będziesz zakładał powinny być niskie
    i szerokie no i jasne. Do tego na wysokości 1,3 do 2m wtawić jakieś lustra
    na ścianach dłuższych aby uzyskać optyczne wrażenie bardziej
    kwadratowego pomieszczenia a nie wąskiej klitki. Sufit raczej
    w odcieniu ciemniejszym, aby zniwelować wrażenie "komina",
    optycznie powinien się obniżyć.
    Jednak to tylko teoretyzowanie, ponieważ nigdy czegoś podobnego
    nie robiłem. Może znajdzie się jakiś grupowicz, który fizycznie wykonał
    coś podobnego i pewnie znacznie lepiej doradzi.

    wydaje się też logiczną ostatnia odpowiedz tutaj:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,7,58194719,58194719,P
    lyki_w_waskiej_lazience_Pomozcie_.html?v=2

    tutaj trochę poczytaj:
    http://www.urzadzamy.pl/praktyczne-porady/odpowiedz/
    12593,jak-urzadzic-waska-i-dluga-lazienke_