    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: plyty gipsowe
    Date: Fri, 04 Dec 2009 09:24:37 +0100

    Tornad said the following on 04.12.2009 03:40:
    > Jak je jeszczes zaszpachlujesz i zagruntujesz, najlepiej gruntem olejnym to
    > zadnego "spulchniecia" nie bedzie.

    Jedyny grunt olejny jaki mi przychodzi do glowy to pokost. Kiepsko
    bedzie potem malowac to farba gdzie baza jest akrylowa.
    Zreszta, generalnie odradzam gruntowanie typowym gruntem przed
    malowaniem, bo bardzo latwo jest zrobic zacieki lub poplozyc
    nierownomierna warstwe gruntu. Potem wychodza klopoty przy malowaniu.
    Lepiej zastosowac farbe gruntujaca, lub grunt pod farbe danego producenta.

    G-K bardzo dobrze gruntuje sie rozcienczona mocno farba Kabe aquatex,
    lub gruntem sniezki.
    Pozdrawiam
    S.