  • Data: 2009-12-04 22:00:00
    Temat: Re: plyty gipsowe
    Od: Bibi <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Gru, 14:50, "Tornad" <t...@o...net> wrote:

    > Masz racje, ja pisze w oparciu o doswiadczenia hamerykanskie. Tu sa "primery"
    > na bazie olejnej. Co to jest w sensie chemicznym, nie wiem.

    Zapewne chodzi ci o grunt rozpuszczalnikowy. Znajdziesz go np. w
    centrach Dekorala. 5 litrów kosztuje ok 80 złotych, zalecają go do
    stosowania na elewacje, zwłaszcza sypiące się, jako że spaja dużo
    lepiej niż zwykłe grunty oparte na mleczku akrylowym. No i śmierdzi
    też oczywiście niemiłosiernie, zwłaszcza wyczuwalne jeśli pomalujemy
    wewnątrz domu.