    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: plyty gipsowe
    Date: Fri, 4 Dec 2009 10:13:49 +0100

    "Tomasz@" <t...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > pytanie czy warto klasc plyty gipsowe na poddasze gdzie , polozona jest
    > welna mineralna,brak posadzki, kierownik twierdzi ,ze nie, poniewaz plyta
    > moze "spulchnac" i szkoda pracy + pieniedzy.

    Nie wiem co Ci doradzić, bo z jednej strony Tornad ma rację z pyleniem, z
    drugiej strony, po zrobieniu posadzki, płyty wilgoć na pewno pociągną...
    podobnie jak i wełna, którą później trzeba będzie wysuszyć.
    Rozwiązaniem byłoby przykrycie wełny folią, ale jesli to zrobiśz na taśmie
    dwustronnej, ona spadnie po tygodniu. Może wiec folia, na to przykręcić
    paski płyt tylko by ją przytrzymać?
    Jeśli zdecydujesz się na kręcenie płyt, to przynajmniej ich nie szpachluj.
    Zrób to dopiero gdy wszystko porządnie wyschnie.

    --
    Bartek