  • Data: 2015-07-28 11:02:29
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Co byś nie pisał to Twój rekupertor prawie nie działa. Żeby w polskich warunkach
    klimatycznych był jakikolwiek zysk z działania to powierzchnia wymiennika powinna
    mieć minimum 1/3 powierzchni wentylowanej. Taki kwiatek do korzucha sobie kupiłeś. W
    Polsce średnioroczna temperatura to prawie 10 stopni Celsjusza. Przy dziesięciu
    stopniach różnicy pomiędzy pomieszczeniami z powietrzem na zewnątrz rekuperator jaki
    masz tylko zuzywa prąd i warczy. Tak wiem, jak się okazało na grupie że rekuperator
    nie działa to oficjalna wesja brzmi że dla komfortu się go zakłada.