  • Data: 2015-07-28 13:09:24
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zapytam ile czasu tracisz na "udowadnianie" _sobie_ różnych rzeczy?

    Ty mi policz skoro to Ty twierdzisz że ja sobie coś udowadniam. Ja nie
    potrafię zliczyć czegoś co nie istnieje.

    Ale widzę że kolejny raz zamiast dyskutować tylko trolujesz więc kończę żyj
    sobie dalej w przekonaniu że godzina raz na cztery lata to więcej niż kilka
    minut dziennie.
    EOT

    Pozdrawiam
    Ergie