  • Data: 2013-08-06 21:38:16
    Temat: Re: pobór energii przez WM
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >No ok ale jaką kubaturę wentylujesz?
    >Innymi słowy ile wymian na godzinę masz ustawione na standardowym biegu.

    Nie wentyluję kubatury bo to głupota.

    Dlaczego ?

    Załóżmy taką sytuację. Mamy dom 1000m2 mieszka sobie w nim jakiś jeden
    ludek. Zakładamy że wysokość pomieszczeń 2,6m czyli kubatura 2600m3.
    Czy naprawdę uważasz że zużyje te 2600m3 powietrza i tyle trzeba wymienić ?

    Nie wiem jaka dokładnie kubatury , szczerze mówiąc nie była brana zbytnio
    pod uwagę ...
    U mnie rodzina 4 osobowa. Wymiana na osobę powinna wynosić nie mniej niż
    20m3/h.
    U mnie w większości mam ustawione 150m3/h , najmniej około 100m3/h