  • Data: 2010-03-11 08:13:04
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hn8ltp$n8u$1@news.interia.pl...

    > Placicie za gaz kupe pieniedzy. Od Stycznia 2009r. do konca lutego 2010r.
    > zuzylem 488m^3 GZ50 ogrzewajac powierzchnie posadzki ok. 240m^2 z
    > gotowaniem i CWU. Dach w polowie nieocieplony a w polowie tylko 12cm welny
    > 0,035W/m, sciana 1W PTH 44. Srednie zuzycie to ok. 1,15m^3/dobe. Co prawda
    > gaz mam dopiero od konca pazdziernika i na razie nie mam a i pozniej tez
    > nie bede mial kuchenki gazowej i prawde mowiac jeszcze tam nie mieszkam.
    > CWU jest w ogole odlaczone i wode grzeje wylacznie solarem. Temp. wewnatrz
    > cala zime 9C na dole, gora prawie nieogrzewana i w najgorsze miesiace
> [...]

    Ja dostaję faktury z gazowni na ok 80zł miesięcznie+43zł co dwa miesiące za
    butle 11kg gazu.
    Mieszkam w domu 180mkw licząc po podłogach+ graz w bryle budynku+ podjazd+
    taras.
    Powierzchnia mieszkalna ogrzewana podjazd, garaż i taras jeszcze nie
    ogrzewane
    Rekuperatora nie ma, solarami wody nie grzeje, wentylacja grawitacyjna, okna
    nie fixy
    Ściany styropian 12cm, wełna na poddaszu 15cm+10cm
    Dobre zuzycie?

    Krzysiek