  • Data: 2011-02-09 18:47:30
    Temat: Re: podbitka, jak wykonac taka(foto)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    news:iiueb8$pjh$1@news.onet.pl...

    > Moi rodzice taka "podbitke" maja. Podbitka wylana byla razem ze stropem.
    > Choc trwale to i niezniszczalne, to nikomu nie polecam :)

    Ja widze po drodze do mnie dom ze sciana 3W w trakcie budowy. Na szczytach
    tych scian wszystkich i bocznych i przednich wylal 20-30cm upiekszen
    zwienczajacych dach. Nadlal na wysokosci sufitów takie rózne bloki betonowe,
    nawet ladnie "palacowo" to wyglada ale dom jeszcze nie ma dachu i gosc
    jeszcze nie wie co go czeka :-) Tych jego palacowych wykonczen ocieplic sie
    nie da :-) Tych "zawijasów i rogów baranich na pól metra litego i zbrojonego
    betonu :-)