  • Data: 2011-02-09 17:00:35
    Temat: Re: podbitka, jak wykonac taka(foto)
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > Znaczy sie strop byl przedluzony i stanowil podbitke!? A bylo to
    > chociaz ocieplone z wszystkich stron min 10cm styro ? Bo jak nie to
    > zaaaaaaaaaaaaaaaajebisty mostek cieplny i szybki grzybek w naroznikach
    > przy laczeniu scian zewnetrznych z sufitami :)

    Gdy ojciec to wylewal, nikt nie slyszal o styropianie 10cm. A gdy kupil 5cm do
    sciany 3W, to sasiadom oczy wychodzily - co to jest? skad on to ma? :)
    Grzyba nigdy nie bylo i nie ma, choc wentylacja jest oczywiscie tradycyjna, a
    okna superszczelne drewniane (moje 3-letnie plastiki wygladaja gorzej, niz
    tamte, chyba 10-15 letnie, nie malowane ani razu). Docieplilismy to przy
    tynkowaniu zewnetrznym 3 lata temu. Oblecialem caly dom z kamera termowizyjna, i
    wbrew pozorom, nie ma mostków termicznych. No ale prz temp. zewn. 0 - +5 stopni,
    schodzi 18m3 gazu... Powierzchnia, kubatura i brak grubego ocieplenia robia
    swoje.

    --
    Bartek