  • Data: 2010-03-03 10:40:11
    Temat: Re: podgrzewanie podjazdu z kostki brukowej/granitowej
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hml9ke$5gg$1@news.onet.pl...

    > Wymiennik 500zł pex 200zł glikol nie wiem ile go tam wejdzie ale 20kg
    > kosztuje jak widze na Allegro juz ok 100zł

    Nie chce mi sie szukac glikolu za 100zl na Allegro, ale wypas to nie bedzie
    z cala pewnoscia. Co do Ergolid Eko zielony wiem ile kosztuje w cenie
    hurtowej, bo z Boryszewa mam i inne plyny. Nie bedzie to z cala pewnoscia
    100zl nawet netto. A w zwiazku z tym kup sobie plyn chlodniczy samochodowy i
    nie zawracaj sobie glowy jakimis cudami na kiju, bo glikol propylenowy z
    cala pewnoscia potrzebny Ci nie bedzie. 5L koncentratu kupic sie da dzis za
    niewiele ponad 40zl. a moze i mniej jak ktos ma dojscia. Z tego zrobi sie
    10L plynu do -37C. Pojemnosc Twojego pexa obliczymy (choc tu nie lubie) ze
    wzoru V=pi*D^2*1/4*L = 3.14*0,016^2*1/4*150 = 0,030144m^3 ~=30L
    Zatem koszt koncentratu 3*42zl=126zl do -37C i do kupienia w kazdym sklepie
    motoryzacyjnym.

    Pozdro.. TK