  • Data: 2010-03-04 10:23:04
    Temat: Re: podgrzewanie podjazdu z kostki brukowej/granitowej
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmnp77$2cq$1@news.onet.pl...

    > W moim przypadku szacuje na max 100zł/sezon(1m3drewna)

    Zastanow sie przy okazji, czy kociol zapewni Ci wystarczajaca moc. Opal to
    jedno, ale wyprodukowac energie tez gdzies trzeba. Zeby nie bylo tak, ze po
    wlaczeniu obiegu na podjezdzie w ogole nie uzyskasz zakladanych temp. wody w
    instalacji.

    > Planuję ok 50-60stC utrzymywac temperaturę w rurach

    Nie wiem, czy petle nie powinny byc krotsze jak normalnie w podlogowce, bo
    roznice temp. moga byc spore. Slowem trzeba dokladnie przemyslec i
    zastanowic sie nad temp. podjazdu.

    Pozdro.. TK