  • Data: 2010-03-07 21:57:14
    Temat: Re: podgrzewanie podjazdu z kostki brukowej/granitowej
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 22:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > No, interpreter tez jakis inny - to ja mam mala dzialke w srodku miasta. Na
    > podstawie zdjec jakie tu widzialem nie podejrzewalbym by Twoja dzialka byla
    > w srodku miasta.

    W promieniu kilometra mieszka ponad 12 tys mieszkancow na trzech
    najwiekszych osiedlach w miescie. Do centrum - rynku, mam 3km. Do
    dwoch najwiekszych w miescie osiedli mam 500m (za "lasem"). Do
    najblizszego marketu mam 300m, do najblizszego kosciola 300m ;-)
    Wyciagasz wnioski na podstawie paru fotek ? :) Specjalnie szukalem
    dzialki w miescie, zeby nie musiec wszedzie jezdzic samochodem, a
    jednoczesnie takiej w ktorej siadajac na jej srodku czuje sie jak na
    wsi, dookola sama zielen i stare drzewa. Udalo sie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.