eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel › Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
    Date: Fri, 23 Jan 2009 13:03:11 +0100

    "Uciu" miał na myśli jak podłączać gniazdko do kabla w ścianie a nie
    połączenie gniazdko - sprzęt RTV i SAT.
    Jeśli chodzi o Gniazdko to są tam 3 wyjścia antenowe i 2 tel/komp.
    Do F-ki podłączamy tuner satelitarny
    a te dwa (męski i żeński) to jedno do TV a drugie do radia.
    No i poza tym możemy sobie podłączyć albo 2 kompy, albo 2 telefony, albo
    komp i telefon w zależności jak podłączymy skrętke i co jest na jej 2-gim
    końcu. Standardowe rozwiązanie to komp i telefon z uwagi na gniazdka jakie
    się tam znajdują.

    Pozdro J23